RODO - obowiązek informacyjny

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Uprzejmie informujemy, że firma Instytut Wyceny Mienia Sp. z o.o., 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 19/19, (zwana dalej „Administrator” lub „Instytut”) przetwarza Pana/Pani dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej „RODO”).

Celem wypełnienia obowiązku informacyjnego określonego art. 13 RODO informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest firma:
- Instytut Wyceny Mienia Sp. z o.o. z siedzibą w Ełku, NIP 848-186-19-25
2) z Administratorem można się kontaktować:
- pisemnie, na adres: Instytut Wyceny Mienia Sp. z o.o., 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 18/19,
- za pomocą poczty elektronicznej, na adres: iwm@iwm.elk.pl
3) Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
4) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu świadczenia usług pośrednictwa w sprzedaży lub wynajmie nieruchomości, usług związanych z wyceną nieruchomości i ruchomości oraz innych usług realizowanych przez Instytut, zapewnienia prawidłowej obsługi klienta, umożliwienia kontaktu między klientami, prowadzenia księgowości Instytutu,
5) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być wyrażona przez Pana/Panią zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), konieczność podjęcia działań na potrzeby wykonania umowy której Pan/Pani jest stroną lub Pan/Pani żądania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub też cele związane z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora lub przez osobę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
6) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu zadań określonych w pkt 4, w szczególności przedsiębiorstwa świadczące usługi w zakresie dostarczania korespondencji, usługodawcy świadczący usługi reklamowe i marketingowe, odpowiednie urzędy i organy państwowe, a także w zakresie rozliczeń należności,
7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do świadczenia usług lub w innych celach wskazanych w pkt 4 powyżej,
8) ma Pan/Pani prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- żądania od Administratora przeniesienia swoich danych osobowych,
- wniesienia do Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
9) informujemy, że nie ma Pan/Pani ustawowego obowiązku podania danych osobowych, jednakże obowiązek ten może wynikać z przepisów szczególnych; konsekwencją niepodania danych osobowych może być w szczególności brak możliwości świadczenia usług na Pana/Pani rzecz, w szczególności brak możliwości zawarcia umowy lub zleconych czynności.

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem